Ez a weboldal cookie-kat használ
Az oldalunk a jobb felhasználói élmény érdekében cookie-kat használ. A weboldal használatával beleegyezik, hogy tudomásul vette a cookie-k használatát.
×

Alapfogalmak
Törzsadatok
Modulok
Automatikus csatolások
Emailek csatolása
További dokumentumok becsatolása

 


 

 

 

Alapfogalmak

A SelExped-programban beépített dokumentum-menedzsment van, ami azt jelenti, hogy minden, azzal előálított nyomtatványt (fuvarokmányokat, számlákat stb.) az adatbázisában (a szerveren) letárol és így később bármikor visszakereshetővé tesz. Ezek a dokumentumok ugyanúgy a program adatbázisában kerülnek letárolásra, ahogy az oda bevitt egyéb adatok, védett, központi helyre. 

 

Csatolt dokumentumok a következő módokon kerülhetnek a programba:

  • A program automatikusan állítja elő és csatolja be (fuvarokmányok, számlák stb.), részletesen lásd lejjebb
  • A felhasználók maguk csatolják be (ezek lehetnek emailek vagy fájlok)

Dokumentum minden olyan modulnál csatolható, ahol Csatolt dokumentumok fül is van. Lásd lejjebb.

 

FIGYELEM!

A SelExped dokumentum menedzsment előnyei a hagyományos dokumentumkezeléssel szemben a következők:

  • Minden dokumentum egy központi, védett helyre kerül, így - megfelelő jogosultsággal - bárki bármikor hozzáférhet
  • Egy helyen lesz az összes dokumentum, ott, ahova tartozik és nem a felhasználók gépein szétszórva

 


 

 

Törzsadatok 

A csatolt dokumentumok típusait egy külön törzsben kell megadni (előre felvitt beállítások vannak, szükség esetén - megfelelő jogosultsággal - azokat lehet módosítani:

dokmen1 

dokmen2


 

 

Modulok

  • Dokumentumokat csatolhat a Küldeményfelvételben pozíciókhoz:

    dokmen3

    További információkat erről ezen a linken olvashat!

  • Dokumentumokat csatolhat a Számlázásban számlákhoz (lásd lejjebb)

  • A Járatelszámolásban járatokhoz
  • A Cross-Dock modulban raktári mozgásokhoz
  • A raktár modulban raktári mozgásokhoz

 


Automatikus csatolások


 


Emailek csatolása

A program által automatikusan becsatolt dokumentumokhoz kézileg hozzácsatolhatunk emaileket az alábbi módon:

  1. Menjünk egy új sorba, ahol még nincs dokumentum csatolva:

    doksioutlookbol1

  2. Húzzuk be oda magát az email vagy annak a kívánt csatolmányát:

    doksioutlookbol2

  3. A program becsatolja az emailt és kitölti a hozzá tartozó mezőket (melyeket szükség esetén felülírhatunk):

    doksioutlookbol3

  4. Ha készen vagyunk, a ceruzára kattitva el kell menteni:

    doksioutlookbol4

  5. Az email bekerült a dokumentum menedzsmentbe és később innen bármikor visszanyitható:

    doksioutlookbol5 

 

 

További dokumentumok becsatolása

Természetesen nem csak emaileket csatolhatunk be, hanem korábban lementett dokumentumokat (fájlokat) is.

  1. Ismét álljunk egy olyan sorba, ahol még nincs dokumentum csatolva:

    dokmen21




  2. Válasszuk ki a becsatolni kívánt fájlt:

    doksimappából2

  3. A fájl bekerül és a program kitölti az adatait, melyeket szükség esetén felülírhatunk:

    doksimappából3


  4. A megjelölt gomb megnyomásával el kell menteni:

    doksimappából4

  5. El kell dönteni, hogy a program törölje-e a fájlt onnan, ahonnan feltöltöttük:

    doksimappából5

  6. A dokumentum (fájl) a dokumentum menedzsmentbe bekerült:

    doksimappából6

SELESTER

A Selester Számítástechnikai Kft. speditőr, fuvaros és komplett logisztikai tevékenységet folytató vállalatok számára forgalmaz és fejleszt szoftvereket. 

Bisnode tanusitvany

SELEXPED

A SelExped-Szoftverrendszer minden szállítmányozási ágban komplett megoldást nyújt és a raktározási tevékenységet is támogatja.

TERMÉKKATEGÓRIÁK

KAPCSOLAT