Az ÁFA-törvény módosítása alapján 2017. január 1-jétől minden olyan számlán fel kell majd tüntetni a vevő adószámát, amelynél az ÁFA-tartalom meghaladja a 100.000 forintot. Ahhoz, hogy a SelExped-programban kiállított számlák ennek eleget tegyenek, egy - megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználónak - a számlázás modulban a következő beállítást kell elvégeznie:
A Selester Kft. 2016. novemberben a Modern Vállalkozások Programjának minősített szállítója lett. A projekt célja a kkv-k informatikai képességeinek fejlesztése és ezáltal a versenyképességük javítása.
Modern Vállalkozások Programja
GINOP-3.2.2-8.2.4-16
Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása. Ha a SelExped-programcsomagot a pályázat keretében kívánja beszerezni, kérjük, ezt az igényét az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen jelezze!
A pályázat részletei:
Határidők:
• Beadás kezdete: 2017.03.08.
• Pályázat beadásnak a határideje: 2019.03.08.
Elnyerhető támogatás:
• Támogatás mértéke: 35-40%, (DFV minősítéssel rendelkező Ügyfeleknek + 5%)
• Támogatás minimum összege (Ft): 1.000.000
• Támogatás maximum összege (Ft): 24.000.000
Pályázók köre:
• Minden magyarországi székhellyel vagy fiókteleppel rendelkező gazdasági társaság, mely éves átlagos statisztikai állományi létszáma legutolsó lezárt, teljes üzleti évben minimum 2 fő és két teljes lezárt üzleti évvel rendelkezik.
• Nem támogatható a Közép-Magyarország régió (Budapest, illetve Pest megye) területén megvalósuló fejlesztés.
Támogatható tevékenységek:
1. Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések támogatása - on-premise vagy in house módon, vagyis vállalkozáson belül történt üzleti IKT rendszer, illetve alkalmazás bevezetés (helyben telepített saját szoftver bevezetése).
o ERP Integrált vállalatirányítási rendszer (SelExped)
o CRM Ügyfélkapcsolati megoldás
o Mobil alkalmazás, adatgyűjtés raktár- és készletkezeléssel (SelExped)
o Logisztika, fuvarmenedzsment (SelExped)
o Irodai csomagok (Office 365)
2. Felhőalapú (IaaS, PaaS, SaaS) és egyéb online vállalati szolgáltatások, megoldások terjesztése és bevezetése a kkv-k körében (felhőalapú szolgáltatások bevezetése).(SelExped)
A beérkező kérelmek kezelésére 2016. augusztus 1-jétől ticket-rendszert vezettünk be. A kérelmeket mostantól a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre várjuk és azokra 24 órán belül reagálunk. A kérelmek állapotáról emailben adunk visszajelzést.